Onduidelijk wat je in moet vullen bij Energiegegevens in de app
In de app kan je bij Energiegegevens aangeven dat je zonnepanelen hebt. Vervolgns moet je daar het aantal kWh aangeven voor normaal/dal. Het is niet duidelijk of je hier het aantal kWh moet invullen van opwek van je panelen of wat je teruglevert.
Volgens mij moet daar een regel aan toegevoegd worden:
Zonnepanelen <schuifje>
Ik lever per jaar terug:
Normaal ...
Dal ...
Dit moet ook verder doorgevoerd worden in de app bij het scherm Energievoorkeuren als je een persoonlijke deal wilt maken.
En staat ook niet goed op de website gaslicht.com na inloggen.
In het veld (witte achtergrond) rechts in scherm Vergelijk het volledige energieaanbod staat in het rijtje op positie 3 en 4 Ik wek op (normaal tarief) en Ik wek op (dal tarief).
Dat suggereert dat je daar de hoeveelheid kWh moet invullen die je panelen op jaarbasis opwekken. Echter, staan daar mijn gegevens van het aantal kWh die ik teruglever (ingevuld via de app in mijn account).
Hier moet de tekst aangepast worden naar:
Ik lever per jaar terug (normaal tarief)
Ik lever per jaar terug (dal tarief)
Bedankt voor je feedback! We zullen hiernaar kijken en verbeteringen doorvoeren, zodat het duidelijker wordt wat je in moet vullen.
Bedankt voor je feedback! We zullen hiernaar kijken en verbeteringen doorvoeren, zodat het duidelijker wordt wat je in moet vullen.
Replies have been locked on this page!