Onhandige zwarte balken dekken gegevens af en gaan niet meer weg.

Arnout Mostert shared this problem 59 days ago
Known

Bij aanraking of scrollen komen er zwarte balken met tijdstip, kosten en verbruik over de grafieken heen waardoor je het verbruik, de teruglevering en de kosten van de periode waar de grafiek over gaat niet kan zien, dat wordt hinderlijk afgedekt. Deze balk (zowel bij gas als elektra grafieken) gaan niet zomaar meer weg.

In het algemeen is dese app vreselijk in gebruik en de vormgeving is uit de jaren '90. Ook dit feedbacksysteem is trouwens niet te doen. Erg slecht geprogrammeerd en vooral de UI en UX zijn vreselijk.

Replies (2)

photo
8

Bedankt voor je feedback. Heb je de laatste versie van de app gedownload? Die is gisteren live gezet en zou dit probleem op moeten lossen van de balk die niet verdwijnt.

Jammer dat je dit zo ervaart. Het feedbacksysteem is een oplossing die wij gebruiken, hier zitten helaas weinig mogelijkheden in qua vormgeving.

photo
10

Hoi Marit,
Ik heb de app geupdate en ik zie inderdaad dat de balk nu na een tijdje langzaam wegfade. Dat is een frustratie minder. Nog steeds jammer dat de app er verder nogal ouderwets uitziet, sommige menu's op een onlogische plek zitten (best knap dat je een app met relatief weinig mogelijkheden kan bouwen, waar je als gebruiker toch kan verdwalen!) en wat ik al zei, eruit ziet alsof je weer in windows 98 zit.

Leave a Comment
 
Attach a file